Module Verkoop
De commerciële gespreksvoering staat centraal: van het verkennen van de klantbehoefte tot en met het stellen van de ordervraag.
Bij verkopen is de gun-factor van groot belang. Die hangt sterk af van de relatie die de verkoper met de klant/inkoper opbouwt. In de Module Verkoop van het Virtueel Interactie Programma wordt erop gefocust hoe de deelnemer/verkoper dat doet. Gelet wordt op het opbouwen van de relatie (roept de verkoper een gevoel van betrokkenheid op) en het adequaat voeren van het gesprek. Hierbij gaat het met name om:
- luisteren naar en inspelen op wensen van de klant;
- omgaan met bezwaren;
- ingaan op koopsignalen.
Het Virtueel Interactie Programma confronteert een deelnemer per module doorgaans met een 20-tal situaties. Hierbij kan het accent liggen op dat type situaties, dat het belangrijkst is in een bepaalde functie of waarvan men meer wil zien bij de deelnemer.
Demo Module Verkoop
Interesse in de Module Verkoop?
Heeft u specifieke wensen? Neem dan vooral contact met ons op. Wij leveren ook maatwerk.
Terug naar Interactive Assesments